tiistai 29. maaliskuuta 2016

Hups

Huomasin just, että multa oli jääny tää postaus julkasematta vahingossa..... no, ei se mitään, tässä tää tälleen reilusti yli kuukauden myöhässä :------D



Throwback kahden viikon takaisiin tunnelmiin. Mentiin yks lauantai Michaelin ja sen muutaman kaverin kanssa Navacerradalle, joka on yks Madridin vuorista. Lähettiin aamulla aikasin, otettiin juna Alcalásta ja junamatka sinne vuoren juurelle kesti varmaan joku melkeen kaks tuntia. Tarkotuksena olis ollut ottaa siellä asemalla sit toinen juna jolla nousta vuoren huipulle, jossa on laskettelukeskus ja oltiin mietitty vuokraavamme pulkat ja laskevamme mäkeä. No, saatiin tietää asemalle päästyä, että noustakseen siihen toiseen junaan, ois pitänyt varata liput etukäteen, ja että niitä ei saanu enää sieltä ostettua :-D Ei auttanut siis muuta kun lähteä nousemaan kävellen vuorta ylös!



Oon kyllä ilonen että niin kävi, koska oli ihan sairaan hauskaa. Oli myös ihan tosi hyvä sää, aurinko paisto koko päivän ja oli ihan sairaan kuuma noustessa ylöspäin, hyvä minä kun olin ottanut talvitakin ja sen alle vielä neuleen. Molemmat oli pakko riisua :-D Pojat kans veteli ilman paitaa (muun muassa hangessa), ja oli jotenkin absurdia, kun Suomessa yleensä jos on lunta, niin on myös kylmä. Toisin oli tuolla, ja sen takia se sää olikin ihan perfecto. Oli hauskaa, kun tosiaan noi pojat oli ihan innoissaan siitä lumesta ja leikki kaiken maailman lumisotaa sun muuta. Mutta ei ihmekään, jos Michaelkin kuulemma viimeks kaheksan vuotta sitten nähny lunta :D Mä vaan kattelin vierestä silleen joo, mä oon eläny täs sellaset 19 vuotta joka talvi tän kanssa niin ei tee mieli ees koskea.



Käveltiin muutama kilometri (edeten melko hitaasti, just koska välillä poikettiin johonkin metsään rellestämään hetkeks), ja päädyttiin lopulta sellaselle aukiolle, jossa oli pöytiä ja penkkejä. Syötiin siellä "lounas", aka leipää, chorizoa ja normimakkaraa jotka ostettiin chinosta ennen kun lähettiin nousemaan. Sen jälkeen mentiin siellä aukiolla sijaitsevaan kuppilaan ja oltiin silleen että vitut mistään patikoimisesta, ruvetaan ryyppäämään ja vieritään alas. Pojat joi useemmat kaljatuopit ja mä pari lasia viiniä, jonka jälkeen lähettiin sit takaspäin. Ihan kävellen kylläkin.
 


Oli ihan huippupäivä, ja oli kiva viettää pitkästä aikaa viikonloppu muuten kun makaamalla koko päivä sängyssä valvotun yön jälkeen. Rakastan myös hengata Michaelin kavereiden kanssa, kun ne on niin hauskoja ja idiootteja ja jaksaa aina naurattaa mua, vaikka vaikutankin varmaan aika retardilta, kun puhun niin vähän. Onneks kuitenkin ymmärrän lähes kaiken jos jaksan kuunnella kunnolla (sillon kun ne ei puhu sellasta valonnopeus-vauhtia), joten saan nauraa niiden jutuille vedet silmissä aina!



Sen jälkeisenä viikonloppuna oli taas Kapitalin vuoro, tällä kertaa Michaelin ja sen kavereiden kanssa (viimeks kun olin aupparikamujen kanssa). Tänä viikonloppuna taas olin vihdoinkin ekaa kertaa Daganzon yöelämässä! :D Eli toisin sanoen mentiin muutamille drinksuille Ricardsin, Paulinen ja Tomin kaa. Kylläpä oli ihanaa ku pysty vaan kävelemään kotiin! Eilen oltiin Madridissa samalla porukalla plus pari muuta, Bea Kanadasta ja Ben Englannista. Mentiin eka Retiroon istuskelemaan, mutta sitten alko ripottelemaan, niin siirryttiin sisätiloihin juomaan. Siis tää mun alkoholin käyttö täällä on kyllä jotain ihan järkyttävää... Eilen tuli ekaa kertaa illalla vähän semmonen ällöttävä olo kun olin taas koko päivän ajan juonu jotain alkoholillista. No mut Suomessa voin pitää sit vähän taukoo XD

Kahen viikon päästä alkaa pääsiäinen, ja oon ihan sairaaaaan innoissani koska meen viikoks Michaelin ja sen perheen kanssa Cádiziin!!!!!!!! Vihdoin matkustan jonnekin tän mun au pair -vuoden aikana, onhan täällä jo reilu viis kuukautta elelty :D Cádizhan on siis Andalusiassa, ihan etelässä, melko lähellä Gibraltaria. Michael sano, että siellä saattaa jo nyt maaliskuussa olla jotain reilusti yli 20 astetta. Pääsen jopa ehkä käyttämään mun biksuja, en malta oottaa!!

Onerva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti